woensdag 3 oktober 2012

Workshop van wollepoppenkind op 25 november...en Juliette hoor je me zingen??

Lieve Julliete en andere meisies...

Juliette hoor je me zingen?
Lalalala...en weet je waarom ik zing Juliette?
Omdat ik zo in mijn knollentuintje ben met jouw gehaakte
kleertjes...je bent een schat dat je voor me haakt en breit.
Alle popjes en beren hebben het niet koud meer dankzij jouw
haak en breikunsten...
Wie Juliette en haar blog nog niet kennen..kijk maar even
www.juliettevdvelpen.blogspot.com
Juliette ik wil je nogmaals heel hartelijk bedanken en
ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen..
En dat allemaal via het bloggen..dat is toch helemaal geweldig!
Ook wil ik jullie vertellen dat dit een wollepopkindje is..
ze heet Nienke..en je kunt haar in een workshop  van 1 dag maken...
Lees onderaan de foto's meer over deze workshop..
Ik kan om 1 of andere reden nu niks tussen mijn foto's zetten..zo vreemd!









Workshop wollepoppenkind...

Deze workshop vind plaats op zondag 25 november...
Je kunt dan in 1 dag tijd een wollepoppenkind maken..
Een wollepoppenkind zonder kleding,maar wel met een lief
muizenmutsje en tule kraagje...
We gaan het hoofdje, handjes en voetjes boeseren, schilderen
en aan het lichaam maken..
Alle onderdelen kunnen bewegen en draaien..
Voor het aanmelden en voor meer informatie kun je me mailen hoor..
marijkevanooijen1@gmail.com

Meisjes ik hoop dat ik jullie mag ontvangen in mijn knusse atelier..
We gaan er dan een heerlijke en gezellige dag van maken, met als
eindresultaat, zo schattige wollepopbaby...

Liefs..
Marijke
XXX